Post by trictanpacame on Mar 12, 2022 19:05:48 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pokémon UNITE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pokémon UNITE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Pokémon UNITE 2022 version ▞▞▞
Dette spil lider af dårlig udviklergennemsigtighed og kommunikation med fællesskabet. Når en spiller går AFK, ødelægger det spillet for alle, og det er blevet et udbredt problem i ranglisten. Balanceringsopdateringer er uregelmæssige, og problemkarakterer bliver ikke behandlet rettidigt. Matchmaking er det værste, jeg nogensinde har set i et spil. Jeg elsker Pokémon, men jeg føler, at TenCent og TIMI ødelægger den kvalitet, vi forventer af franchise-IP. Desuden er skindet på $40 kriminelt.
Matchmakingen er forfærdelig i Rank-spillet. Som solospiller vil du have svært ved at komme højere end Ultra-rangen. Spillet vil parre dig med lavt rangerende spillere, som ikke engang kan score et point og går AFK. Og de får kun -10 straf for at forlade kampen. Nogle pokemons er også overmandede og ikke afbalancerede.
Selve gameplayet er godt. Når det er sagt, er matchmaking forfærdeligt, og målene er forfærdelige. Du kan aldrig blive matchet med en god gruppe tilfældigt. Også målene er dumme. Hvis du ikke får mindst én drednaw, er spillet tabt. Der er ingen bedring fra det. Hvis du taber zapdos, så tabte du spillet, og der er ingen måde at komme tilbage fra det. Jeg forstår, at de vil have en holdkamp, men de skal enten ikke have disse mål, der betyder så meget eller bare fjerne dem fra spillet.
Jeg plejede at elske dette spil, men for nylig har det været næsten uspillelige mennesker, der konstant forlader kampe, og A.I'en er forfærdelig, angreb og bevægelser-fejl foregår nogle gange i afkøling uden at udføre træk, nogle gange gør 2 skader. Matchmaking er som om de sætter 5 nye spillere mod 5 veteranspillere, solo-kø er nedslående, fordi du bare ikke får spillet spillet. det gør mig ked af, at dette spil, som jeg spiller næsten hver dag, bare ikke er sjovt længere. officielt færdig med min karen rant
Jeg kan ikke opdatere
Så grafikken, gameplayet og lydene er virkelig spot on, nemme at vælge og spille, men min gud matchmakingen er sørgelig, og på grund af det taber du mere, end du vinder, vær venlig at ordne dette!
Lidt skuffet over, at den spiller bedre på en 3 år gammel telefon, end den gør på min switch docked eller lite. Optimeringer bør absolut være en prioritet. Ingen prioritet for flytninger. Så semi ofte målretter jeg en vild i stedet for en modstander midt i en kamp. MVP er meget skæv over for angribere/scorer. Indtil videre er det få mennesker, der overhovedet udnytter vognbanen, så alt for mange går til én bane. Så naturligt prøver jeg generelt at skifte og falde bagud... eller laner dræber junglens vildmark og efterlader junglerne..
Spillet er strengt pay2win og overpris. dvs. Wild Rift uddeler valuta som slik og skind koster $10-20ish. PU er fyldt med $40 skins. Sæsonkort er overpris for hvad du får. I modsætning til WR tvinger dig til gameplay, vil du måske ikke spille. Missioner er så få, at du HAR fuldført dem hver dag for at afslutte. Matchmaking er skrald. Ur parret med/mod folk af enhver/hver rang. Selv i rangspil.Kan ikke se fjendens rækker. Jeg går ud fra, at det forhindrer dig i at give op, når du ser ultras i din begynderkamp. Har potentiale.
Pokémon UNITE Veiksmas gysq
Drift Max Pro Car Racing Game রেসিং rczp
Jeg giver dig 3 stjerner, fordi der er meget få pokemon til 5v5 spil i det mindste mere end 60 til 70 pokemon .2. ting ingen spiller til matchmaking. spillet er godt, men lake of pokemon det tilbage. der er så mange pokemon og gode og kraftfulde pokemon hvorfor så lavt niveau pokemon deltage i spillet.
Dette er et fedt MOBA-spil😉 Pokémon-firmaet følger MOBAs grundlæggende koncept for at gøre dette spil nemt og sjovt (men udfordrende at kæmpe med mange modstandere alene). Ren, farverig og enkel brugergrænseflade (ikke som andre MOBA, hvis brugergrænseflade er omfangsrig), hurtigt gameplay (kun ti minutter kamp), gratis at spille (undtagen nogle kosmetiske genstande), og du skal slibe meget ligesom andre MOBA for at opgradere dine varer (for kampfordele) og lås op for andre Pokemon. Generelt kan jeg godt lide dette spil og skal prøve dette spil på én gang.
Jeg kan ikke logge ind! Jeg troede, du fik rettet fejlene?! Hvorfor siger dit app-spil altid 'fejl mislykkedes', hver gang jeg klikkede på 'logger ind igen'? arghhh! Jeg er færdig med at rydde min cache og mine data. Jeg har allerede opdateret appen. Jeg har ventet i minutter, men den siger stadig, at jeg ikke kan logge på igen! Så frustrerende!
Efter opdatering bedømmer jeg denne 1 stjerne, for efter opdatering er alt meget godt. Men hver gang vi er nødt til at downloade tingene igen, som suger alle data fra den dag... så vær sød at gøre noget for disse, ellers er dette spil meget godt.
Jeg kan ikke fortælle dig, at disse seneste opdateringer, inklusive den seneste, ødelagde min spiloplevelse, følgende er mine problemer 1. Matchmaking Jeg bliver kun matchet med AI betyder, at der ikke er nogen rigtige spillere 2. Fps og netværk, disse er begge ikke stabile Jeg har altid en god wifi- eller internetforbindelse, så hvorfor viser den dette 3. På kortet er der mange fejl. Plz slove disse og plz ikke svar mig "at plz forklare som i detaljer", som jeg allerede har forklaret i detaljer. Tak til dig
Dette er et godt spil. Men der er mange fejl, og jeg var i ultra rang, men nu er jeg i ekspert, på grund af tilfældige spillere er mine fjender pro, og mit hold er bots😡. I én kamp vil der være 1 eller 2 afk tilfældige holdkammerater🤯. Og jeg keder mig ved at spille dette spil, fordi der kun er ét kort i rangerede kampe, jeg beder dig om at tilføje kort i rangerede kampe🥲 tak
Pokémon UNITE Екшън vbx
Tragedias en Pokémon Unite · 12. november kl. 00.13 · Facebook for Android ·. Full poción , de milagro no salió ni un Charmander xDDD.
Pokémon UNITE, TiMis næste strategispil. ... Bortset fra dette er den regionale beta vil kun være tilgængelig for brugere af Android.
fantastisk, men gør det mere spil at vinde. Selvom det er mere leg at vinde end andre kongelige kampe. Bliv ved . Og jeg havde en forespørgsel, der gjorde Ash outfit.
Konceptet med spillet er godt, men Matchmaking er for uretfærdigt, det halter eller fejler også midt i et spil, hvilket får mig til at miste fair play-point, selv når min wifi er stabil, vil afinstallere spillet og bare downloade det igen, forhåbentlig det bliver bedre i fremtiden
Det er et meget flot spil, men jeg følte, at der skulle være flere pokemons, under mindre rate som op til 4.000 og flere chattemuligheder for at planlægge en strategi, ellers er det det bedste spil, jeg nogensinde har spillet....og ved at tilføje offline-tilstand udviklerne gjorde et rigtig godt stykke arbejde!!👌
Pokemon Unite er et nyt, co-op-action-spil, der er frit at spille, ... det fuld krydsafspilning mellem switch-, iOS- og Android-enheder.
Har brug for flere niveauer/spilmuligheder. Det er gentagne og ikke længere så sjovt, som det var. Der er ingen måde at få nye Pokemon på, medmindre du har spillet konstant, eller du bruger penge på ædelstene. Du kan ikke få ædelstene fra at spille, kun ved at købe dem. Jeg har bemærket, at næsten hver eneste kamp, jeg spiller, sidder nogen på mit hold, derfor taber vi normalt kampen, fordi vi mangler et fuldt hold. Nogle mennesker ønsker også at stoppe med det samme/spille ikke godt, hvis de ikke får en bestemt Pokemon, de nyder at bruge under kampen.
Yesss...det er det, jeg venter på så længe.tak til firmaet for at lade os spille dette spil ...og nogle gange virker indstillingsgrafikken ikke, som når jeg laver grafikken, sker der ikke noget, den er stadig på høj grafisk, selv det blev anbefalet.men jeg kunne lide dette spil uanset hvad.(undskyld, engelsk er mit tredje sprog) Jeg beklager, hvis mit engelske sprog ikke er godt nok til, at du kan forstå det. ✌🏻Og hold det op gutter🤗. Bare nyd spillet
nice game .. i tilfælde af hvorfor er highrank inkluderet i den laveste rang jeg altid oplever i rankgame jeg er i veteran rangen og så er jeg altid i den store ekspert rang. Efter rapportering har holdkammeraterne ikke nogen af de valg der skal gives til dem, så jeg kan ikke engang se hvad der sker med dem jeg rapporterer hvis de har trukket point..så jeg giver bare 2 stjerner først, jeg vil give 5 stjerner, når jeg forbedrer n yung spil
Spillet er generelt sjovt, men mit problem er forbindelsesproblemet, det er så bemærkelsesværdige tilfældige ping-up-pings, især når der vises meddelelser, det gør, at spillet halter det samme med meddelelser om lavt batteri, hvilket får mig til at oprette forbindelse igen, og jeg er nødt til at afslutte spillet for faktisk at oprette forbindelse igen, men det tager evigheder 2 minutter, hvilket er et stort hul i spil med høj rang, bedes du rette dette
Pokémon UNITE Veiksmas gysq
Jeg er træt af, at matchmaking er forfærdeligt, når jeg er så tæt på at nå op. Rapporteret straf er ikke godt nok, når du bare kan spille rangeret, især når du spiller med rangerede afk'ere, for at få en konstant mængde fair point tilbage. Dette spil var sjovt de første to sæsoner, og belønningerne var umagen værd, men nu er det bare at prøve at uddele dyre skins, som næppe er værd at købe. Jeg fortryder, at jeg satte penge til dette spil.
Jeg tror, at spillet stadig er på udviklingsstadiet. Og har stadig et potentiale for Pokémon at have sin moba-platform. Jeg kigger stadig på forbedringen af dette spil, såsom belønninger, chatboks under gameplay, flere Pokémon-figurer, straffe for afk/trolde, matchmaking og mere. Samlet set giver jeg dette en vurdering på 4 for mere forbedring.
... verifikation Gratis ressourcer til Pokemon Unite 🕹️ 【100% VERIFIERET】 ... Xbox360, PS4, PS3, Xbox One, Nintendo Switch, Apple eller Android.
Alt i alt er det et godt spil. Selvom der er et problem, jeg fandt, og det handler om dit Surrender System. Kort sagt, hvis din fjende overgiver sig, burde det betyde, at du vinder ikke? Faktisk nej. For selvom din fjende overgiver sig, så længe de har flere point end dit hold, vinder de stadig til sidst. Det er ret skærpende og snyd, fordi fjenden bare kan overgive sig når som helst, så længe de ved, at de er i spidsen. I burde virkelig ordne det, da det er snyd og uretfærdigt.
Spiller siden begyndelsen, forhåndsregistreret. Matchmaking i rangeret tilstand er det værste, meget ubalanceret for solo-rangerede spillere, nogle gange bliver vi matchet med BOTS med meget lave færdigheder, autotab. Råd: vil du bevæge dig hurtigt i rangeret tilstand? Spil sammen med dine venner. Til udviklere: Ret din matchmaking-algoritme, skærp regler og straf for AFK-spillere, og giv en freakin chat-tilstand, når du spiller vil du?? Tak
Spillet er fantastisk, jeg nyder det meget, men vi har brug for et system til kommunikation og kan lide builds eller lignende udstyr, som vi bygger i spillet, så det er sjovere at spille, fordi jeg dominerer i det tidlige spil, men selvom jeg er 2 eller 3 niveauer foran ville de vinde, fordi der ingen fordele ved at være højere niveau bortset fra det ultimative.. spillet skal være mere specifikt,
Jeg spillede meget, og jeg elsker det. Der er dog FLERE ting, der skal rettes: - PTC login logger nogle gange ud uden nogen grund overhovedet (det kostede mig mange matches) - FRYGTELIG matchmaking. Seriøst, hvor svært er det at implementere to separate køer, en for solospillere og en anden for hold på 5? - Rapportsystemet er en joke. Trolde kan bare løbe rundt i basen og kan dermed ikke blive fanget af afk-detektoren. Dette spil har så meget potentiale, at det er trist at se det hele gå i vasken.
Oven i det hele er dette spils matchmaking-system forfærdeligt. Hver gang jeg spiller klassisk eller rang. Der vil være mindst én person afk, trold, og gør tilfældige ting. Jeg synes, dette spils strafsystem er for blødt over for spillere som denne. Det er ærgerligt at spille solo. Jeg har spillet et spil med 3 personers afk. Og hvordan skal jeg spille med kun 2 aktive personer mod 5? Begrænsede autobeskeder er også en af fejlene. Jeg ved, det er for at forhindre giftstoffer. Vi kan heller ikke overgive os. Rapport? Ingen effekt overhovedet.
Spillet sidder altid fast og reagerer ikke (alle 'knapper' virker ikke) efter at have oprettet forbindelse igen eller skiftet fra wifi til data.. skal altid genstarte appen, hver gang du skifter internet eller mistet signal -- -------- Opdatering. Spillet er i bedring
Elsker dette spil, har spillet siden det kom ud. Lidt løn til vundet aspekt med vareudjævningssystemet, men kan være ftp, hvis man vælger det. Bare forvent en temmelig lang slibning for at maksimere de holdte genstande. En anden stor ulempe er manglen på ægte matchmaking. Generelt meget sjovt bud på en oversvømmet genre, men jeg vil gerne se nogle ting ændret.
Jeg gav virkelig dette spil en chance, men en dang baby med sund fornuft ville indse, at matchmakingen er helt forfærdelig. Jeg bliver altid parret med folk, der er absolut uvidende og uvillige til at arbejde med holdet, er simpelthen afk ved spawn eller lige så nyttige som min venstre tå. Ret din matchmaking, og måske vil spillet endelig have en chance for at få bedre anmeldelser. Rangeringen bør også afhænge af individuelle præstationer som i overwatch, ikke på en sejr eller et tab. Fuldstændig dum!
Spillet i sig selv er godt, men jeg har nogle problemer, fordi først matchningen af det i rangordnet stadig er ubalanceret, og ikke matchmaking af fjender, det er holdkammeraterne, når jeg altid spiller, de holdkammerater, jeg får, er ekstremt lavt, og da den rangerede tilstand er baseret på rang og ikke færdighed er det ekstremt uretfærdigt, og den anden ting er, at pokémonerne, nogle har brug for en nerf og for det meste tsareena og krustle på grund af deres ubalancerede evner, og ja, spillet i sig selv er godt, men skal repareres.
denne spiludvikler er bogstaveligt talt fiasko. Lav ikke kun pokemon-licens til kun noob-likes. Dette spil er bare ubalanceret affald med det unfair matchmaking-system. Ikke alene fik de ikke spillet balance, og nogle starter er overvurderet, men vores holdkammerater spiller det stinker, kan lide dette spil. Plsssss tilføj flere pokemon, som den sande pokemon-bruger kan lide, men ikke gør! tilføje! Pokemon, at det ser sejt ud, men de fleste pro kan ikke lide det (selvom det ikke er sket endnu)! Det gør ondt for alle pokemon pro, og plsssse klagen!
Spillet er sjovt, men er meget frustrerende. Jeg anser mig selv for at være en bærer i de fleste kampe, primært fordi jeg ser, at så mange spillere stadig ikke forstår målscoringsaspektet af spillet. Ved alt for mange lejligheder har jeg scoret 50 eller 100, kun for at få pointet begrænset af en holdkammerat, der afsluttede målet med få point, f.eks. Målet havde 2 point tilbage, og han havde 2 at score det med... Der skal være en måde at lære disse spillere korrekt, hvordan man spiller spillet uden at ødelægge kampen.
En af de værste gameplay, ingen grund til at deff bare fokusere på angreb, vinde baseret på heldige hold og abonnement for at opgradere din holdt genstand. Du behøver ikke spille som et hold, så længe du kan lave et mål. Værste gameplay. Range for rangeret spil er for bredt, du kan spille med begyndere, men mod master
Jeg elsker dette spil, men har brug for flere forbedringer..jeg får 2 stjerner for nu..Mangel på kommunikation i spillet.. Jeg foreslår, at du tilføjer nogle venlige chatter som i andre MOBA'er.. ender med at tabe for et hold, der ikke ved hvordan at kommunikere i spillet.. Juster også matchmaking, fordi det er for uretfærdigt..nogle gange vil du blive slået sammen med lavtstående spillere (begyndere) og vil ende med at tabe, selvom du allerede har gjort din del
Pokémon UNITE Azione wat
Pokémon UNITE Екшън vbx
Den seneste opdatering har gjort matchmakingen katastrofal. Ved 2k bliver jeg parret med holdkammerater, der stjæler junglen, når jeg duo eller trio, bliver jeg matchet mod 5 stackhold. Dette gør rangeringen uspillelig, medmindre jeg får et hold på 5 af mine egne, hvilket ikke er relevant på alle tidspunkter. For ikke at nævne de spillere, der kobler fra og troller. Også at gøre rangering nemmere gør ranger som veteran og ultra meningsløse, fordi nu kan enhver komme til at mestre ved at spille en masse, hvilket betyder, at der ikke er behov for færdigheder.