Post by trictanpacame on Mar 12, 2022 19:36:22 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Retro Garage - Car Mechanic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Retro Garage - Car Mechanic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser mange nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Retro Garage - Car Mechanic 2022 version ▞▞▞
Var veldig gøy i starten, men ble treg, kjedelig og repeterende ganske raskt. Også en total mangel på kjøretøy- og motormodifikasjoner
Wow det er flott
Spillet søppel oppdrag er ødelagt og kan ikke hoppe over dem vil ikke anbefale brukt penger eller tid
Jeg elsker det, håper på mye fremgang.. Selv om jeg anbefaler forskjellige skyggelegginger på bildeler eller til og med konturer, slik at vi enkelt kan skille hvilke deler som er hvilke, spesielt når deler har samme skadenivå.. også forskjellige faner i katalogen. . som søkefanen og til og med forskjellige faner for hver biltype...
Det er ikke bra
så dårlig spill
Retro Garage - Car Mechanic Simulation nik
Retro Garage - Car Mechanic Simulation nik
Workshop - old favorites(!) p74 - Steam Community
Fint spill, men kan du få motoren til å høres bedre og nye biler
Vennligst legg til gratis tur
Instruksjonene kunne vært litt bedre, men generelt sett flott spill!
Dette spillet suger det umulige på et av nivåene
Helt frøs telefonen min opp bokstavelig talt aller første gang jeg åpnet. Har ikke fungert helt siden jeg installerte den.
Fishing planet trophy guide | | Emojis yn Gymraeg / Emojis in ...
Veldig bra, men jeg vil så vi kan kjøre online, så kan vi få det? Det ville gjøre spillet mye bedre, og jeg ville elske det enda mer
Virkelig bra spill en av de beste imo. Men det er noen ting de kan gjøre bedre, først når du drar på løp er det veldig vanskelig å forstå hvordan det fungerer, dette er et forslag om at de kan gjøre søppelplassen større og la deg gå rundt og finne flere og Mabey bedre biler og U kan også ta noen deler som du finner i biler eller rundt søppelplassen. Og til slutt med tuning Mabey kan de gjøre noe med kammeret slik at det kan være en driftbil, men generelt sett vil et veldig bra spill 💯 anbefale 👍
... RSS: (+); Spor priser. Legg til i listen. Finn ut mer om Car Mechanic Simulator 21: repair & tune cars-appen. ... Retro Garage - Car Mechanic.
jeg kommer ikke gjennom det tredje oppdraget på den andre dagen.
Norsk motormagasin på grasrota i norsk motorkultur. Publisert på verdens beste papir.
Morsomt spill, men alt for mange annonser uten noen måte å betale for å fjerne dem. Etter dag 3 får du en annonse hver dag.
tilbakefunksjon fra reparasjon kan ikke brukes
Ok spill. Jeg finner ikke noen deler jeg må fikse. Jeg ble stadig logget ut, så jeg sluttet.
Moro, men... Jeg liker ikke at jeg ikke bare kan legge til noen få sportsalternativer. Det er som om jeg må legge til alle eller vises som "demontert". Jeg vil bare mikse og matche kroppsdeler, så jeg vet hvorfor det ikke er et alternativ. Det, og jeg kan ikke slå av lyder. Det er ingen innstillingsmeny jeg kan se.
Liker ikke hvordan du ikke kan kjøre bilen din uten karosseripaneler
Venn, jeg kan fikse den nye motoren og heller ikke mer tom for deler for å gjenoppbygge den nye motoren, vær så snill, jeg vil tilbakestille prisen og sette den til 5 stjerner
Simulator. Oppdater : December 31, 2021 ... Retro Garage - Car mechanic simulator APK: Retro Garage - Car mechanic simulator.
Vil gi en ny vurdering etter mer spilletid
Jeg er singel vil date .... Beasty_99 (Bloodz)
det er et bra spill ngl, mangler bare noe som at jeg ikke fritt kan bytte motoren til alle bilene, eller tuning-funksjonen var bare kjørehøyde. det er bedre om jeg kan legge til en turbo eller superlader også for bilen min
Garage mercedes avrainville 91630, Council planning officer shot, ... 1990 old movies list, Consoles for classic cars, Bhutan article national geographic,
Ganske bra spill.. ville gitt en 5 start. Men jeg hater det faktum at du ikke kan avslå et jobbtilbud. Jeg kan ikke gå videre blc m klarer ikke å fikse en bil og det er ingen andre tilbud 😠😡 jeg sitter fast
Noen ganger fryser det opp for meg, og så må jeg avslutte spillet og deretter gå tilbake til det. Prøv å fikse det
Jeg anbefaler ikke dette spillet i det hele tatt, delene er ikke klare i det hele tatt
Super One More Jump آرکید znvq
Last ned Android-appen كنق التطعيس CSD. Utvikler: UMX Studio ... nedlasting Retro Garage - Car Mechanic apk Retro Garage - Car Mechanic.
Auto mechanic crossed hands while standing against a car in a repair garage. Repair Workshop Logo in Retro Style - Skull with Spanner and a Hammer.
Ville vært bedre om du kunne kjøre bilene
Egentlig forsto jeg ikke hva kunden min ville at jeg skulle gjøre, og jeg hadde ingen anelse. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Ok den er ute av huset og jeg vet ikke hvor mye den koster
Bakbaas spill hai
Dette spillet er kjedelig
Ang ganda màglaro kpag lalaki ka dahil ang ganda bil
Det er eventyrlig
Rått! Gearhead Garage for mobile enheter.
The DRAM market is expected to grow over the long term, due to rising DRAM use in smartphones, PC's, consumer electronics, automotive and industrials.
Caleb👦😘
veldig veldig bra spill