Post by tagverstuabenchrum on Mar 17, 2022 4:21:17 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dead by Daylight Mobile ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dead by Daylight Mobile IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheatcode voor veel primogems ▞▞▞
▞▞▞ Dead by Daylight Mobile 2022 version ▞▞▞
Is te spelen, maar in de tijd dat hij is opgezet is mijn wens pakket van china er al.
Ik heb de game gedownload, er staat tik om door te gaan en loopt vast. Ik kan niet eens laden na het hoofdscherm.
Ik ben dol op DBD en het is een enorm pluspunt om onderweg te kunnen spelen. De games lopen echter vaak vertraging op en de bewegingen kunnen een beetje wankel zijn, wat resulteert in geraakt worden door de moordenaar of het missen van hits als de moordenaar. Ook bij koude wind zijn de totems door de grote tractorbanden onbereikbaar!
Heeft nog steeds veel bugs. De speler-updatefout is er altijd wanneer je een spel voltooit. Een andere is dat wanneer je naar de lobby gaat, een deel van het team dat je hebt uitgenodigd, wordt losgekoppeld en niet in staat is om deel te nemen. Als je dan toekijkt, word je plotseling zonder waarschuwing eruit gegooid. Al deze bugs hebben alleen de herstart-game-oplossing zodra ze zich voordoen, wat een gedoe is. Trouwens, ik hoop echt dat ze binnenkort de mogelijkheid bieden om opnieuw deel te nemen aan het niet-verbonden spel in plaats van volledig te worden afgesloten
Sleutel werkt nu niet? Ik had een paarse sleutel en ik vond een luik, maar het zou niet openen nadat de moordenaar het had gesloten, waarom?
Maak een goed rapportsysteem in de game, de game heeft veel hackers
Dit vind ik leuk
Ik heb het gevoel dat ze geen maatregelen hebben genomen om mensen te blokkeren die emulators op hun pc gebruiken, waardoor dit een pc-game wordt, geen mobiele game en de ervaring van mobiele spelers met de game enorm zal verpesten. Ik heb de pc-versie, ik heb ook een mobiele gametelefoon omdat ik platformscheiding begrijp en ik niet bezuinigen en goedkoop zijn. Ik hoop dat de ontwikkelaars snel iets zullen implementeren, want ik geniet van dit spel, maar zal het niet blijven spelen totdat ik een solide antwoord krijg. #EmailMeBackNow
Ik kan het spel niet openen met mijn s21 ultra! Het blijft maar crashen en ik krijg een melding dat het spel crasht omdat er een bug in zat!!!
Er zijn te veel haken... maar toen begon ik te denken dat hackers langzaamaan steeds normaler worden. Er is een APK online, zelfs een tutorial over hoe je kunt hacken met een simpele truc waar je het daadwerkelijk kunt downloaden en dan alles kunt zien zonder vermoedens. Ik gebruikte het en werk gemakkelijk. Het spel is onspeelbaar als er te veel van zijn, zoals elke ronde dat je hackers tegenkomt. maar ik heb nog nooit een moordenaar gezien die in het begin recht op je af kwam zonder je zelfs maar te zien verstoppen met de doos, maar je nog steeds vindt.
Maak de zaklamp blind terwijl de moordenaar teamgenoten op zijn schouders heeft. Het lukt soms niet. Het geeft me de xp en alles
Sterren zijn gebaseerd op het spel zoals het er over een jaar uitziet, aangezien ik de psversie elke dag speel en ik weet dat het uiteindelijk een uitstekend spel zal worden. Beweging als killer is even wennen evenals de 1st person als killer op mobiel os anders dan op ps.
<a href=""></a>
Helaas is het gemetseld na het updaten naar Android 12 en werkt het helemaal niet. Helaas is het zelfs na de grote update van 31 januari kapot en start het spel niet eens.
2 GB gedownload naar het losgekoppeld van elk spel.......
Wanneer je in Chase bent, loopt het soms zo vast dat je vast komt te zitten in dingen. Kun je alsjeblieft oplossen dat het veel van mijn achtervolgingen verpest
goed spel, maar terwijl we iemand aan het genezen zijn, komt de vaardigheidstest dus verwijder het alsjeblieft
Dead by Daylight Mobile Actie orwq
Het heeft zoveel bugs.... Ik zat vast aan de trapper, werd willekeurig losgekoppeld en als schim werden mijn pick-up en mantel afgeluisterd.... misschien je spelgedrag oplossen....
Bewerken van vorige recensie: ze hebben de killer joystick-optie bijgewerkt en ik ben erg blij! Bedankt ontwikkelaars voor het luisteren naar gebruikersfeedback.Nog steeds wat bugs, maar ik kan in ieder geval weer genieten van het spelen als de moordenaar. De graphics en verlichting zijn behoorlijk verbeterd.
Dead by Daylight Mobile 動作 yzwm
Leuk spel om op de pc te spelen. Maar verschrikkelijk om op een telefoon te spelen met deze bedieningselementen. Het moet worden vereenvoudigd voor de telefoon.
Ik was dol op dit spel, maar sinds het Hellraiser-hoofdstuk of de vorige paragraaf is het spel echt uit balans. Niet alleen dat, de moordenaar richt zich meestal op en kampt overlevenden. Nu, om terug te gaan naar het hoofdstuk Hellraiser, alle mensen die als de hellraiser spelen, voor het grootste deel doelwit en kampoverlevenden, wat me echt van streek maakt. De CAMPING en TARGETING worden irritant en de HACKERS! De ontwikkelaars lijken helemaal niets om het spel te geven en dat stoort de HECK OUT OF ME!!
Te veel vertraging
Poep. Gewoon poepen. Alles loopt geweldig totdat ik in een wedstrijd laad. Het spel crasht elke keer. Repareer je bugs zodat ik je luie zwervers kan spelen. Terug naar het spelen op pc voor mij.
Destijds was het lag links en rechts met een geval van crashes. Maar nu geloof ik dat er sinds de laatste update minder vertraging is en geen crashes. Ik dank het team van Dead By Daylight Mobile daarvoor, als dat zo is; Ik kan niets bevestigen. Maar ja, perfecte gameplay
Rangschikkingssysteem is verschrikkelijk, en de mensen die je tegenkomt zijn willekeurig en niet door vaardigheid. Je krijgt of een geweldige moordenaar of een hersendode moordenaar, niet alleen dat ik nergens in de ranglijst kan komen als al mijn teamgenoten hersendood zijn en niets doen. Het is een geweldig spel, alleen de rangorde is achterlijk
Je zult geen goede gameplay-XP hebben dankzij eindeloze buuuggsss
Goed spel maar repareer het startmenu
OK
Koel
Bij mij stop het rossen met downloaden
Ik heb bijna 20 GB uitgegeven aan update, maar het kon niet updaten en vanaf het begin beginnen. Ik heb het meer dan 2 keer per dag geprobeerd, maar ik kan dit spel niet updaten. Los dit eerst op en laat dan het spel los.
deze game had 3,6 sterren toen ik voor het laatst checkte, nu heeft hij 4 sterren zonder verbetering lijkt een nepbeoordeling ik zou deze game niet aanraden aan alle hackers in elke wedstrijd
Dead by Daylight Mobile แอ็กชัน lui
Het is te moeilijk als je een overlevende bent, de moordenaar is om te OP
het werkt niet maar het ziet er leuk uit
Over het algemeen was het geweldig, het is jammer dat je geen 5-feestje met vrienden kunt houden, zodat een van hen de moordenaar kan zijn. Ook werkt deze game veel te veel bij het wordt vervelend als ik probeer in te loggen en te spelen
Absoluut afvalspel, spellen die soms gevuld zijn met bots, je verliest je items automatisch als een overlevende, zelfs als je ontsnapt, serververtraging, veel te gemakkelijk om bloedpunten te krijgen, dus als een moordenaar kun je gewoon altijd je beste add-ons gebruiken. ... Ik hoop dat de ontwikkelaars hieraan werken omdat ik hier geen spel in kan zien.
Heeft meer optimalisatie nodig voor netwerkproblemen
Veel bugs. Starter Ritual is meerdere keren voltooid en is niet voltooid, zodat ik beloningen kan claimen. Beloningen voor dagelijks inloggen zaten meer dan een week vast op de vorige set, dus nu loop ik achter met de huidige set beloningen, hoewel ik me elke dag aanmeldde. Achterblijven in het spel. Vrienden ontvangen geen feestuitnodigingen, hoewel ze verzenden en opnieuw verzenden. Vrienden/zichzelf worden niet online weergegeven, hoewel beide online zijn. De app 2 keer opnieuw moeten laden om de server te verbinden. Matchmaking duurt 3 minuten/sluit.
Dead by Daylight Mobile অ্যাকশন cxyq
leuk
20 minuten gewacht om te downloaden, zeg tik om door te gaan, tik op en wacht 10 minuten, er gebeurt niets. WOW wat een spel om me teleur te stellen, kan het spel niet eens spelen.
De mobiele versie is jammer en de gameplay is absoluut walgelijk, het is alsof de ontwikkelaars of programmeurs niet weten hoe wiskunde van natuurkunde werkt.... Hoe kun je iemand achter een boom raken met een kettingzaag en hoe kun je uitleggen dat een 7 'lange man heeft een armbereik van 15'?!? En ze maakten de bedrieger nog nauwkeuriger en sneller als je rennend zijn messen gooit!!! En hoe zit het met de hackers !!!! Zo jammer dat een goede game als deze wordt verpest door zoveel gebreken.
Werkt niet vanwege vpn
Ik kwam niet verder dan het scherm waarop stond dat ik moest doorgaan. Ik weet zeker dat ik het leuk zou vinden als ik het echt zou kunnen spelen, maar dat kan ik niet.
Wachttijden! Ik ben nooit in een spel geraakt na meerdere pogingen. Terug naar pc-versie voor mij!
Zeer soepel en uitvoerbaar voor een mobiel spel, goede graphics en gemakkelijk te begrijpen besturing